Marshville

Marshville bylo jednou z posledních oblastí, do kterých se mohl hráč dostat. Zpřístupnilo se všem hráčům s levelem vyšším než 120. Znázorňovalo bažinatou krajinu se spoustou říčních zákrutů a ostrůvků. Voda v Marshville byla na rozdíl od ostatních oblastí tmavě zelená. Zhruba polovinu ryb z Marshville už mohli hráči ulovit v jiných oblastech, přístupných i pro nižší levely, opět se proto nejedná o příliš významnou oblast, co se počtu nových rybích druhů týče. Důležité však bylo z jiných důvodů - právě zde se nacházela NPC Shiny, která hráčům umožnila lovit zářící varianty ryb, což byly v podstatě klasické ryby se změněnou texturou. Tyto zářivé ryby byly opravdu velmi vzácné a pro zvýšení šance na jejich ulovení mohli hráči využít zářivého lektvaru. Marshville přestavovalo klíčovou oblast jak pro odemknutí Lost Valley I, tak v pozdější fázi hry i Lost Valley II. Bližší informace o odemknutí jednotlivých oblastí se dozvíte v záložce "Lost Valley". Vzhled Marshville se tak v průběhu hry poměrně měnil. Ihned po dosažení levelu 120 mělo svůj klasický vzhled se zamčenými dveřmi a zlatým klíčem, ležícím na ostrůvku na východě mapy. Marshville v této fázi hry můžete vidět na následující fotografii:
 
Marshville-locked
 
Po dosažení levelu 125 se v Marshville objevil NPC Steve (viz. níže), který hráči umožnil odemknutí oblasti Lost Valley I. Ve chvíli, kdy hráč získal odznak z Lost Valley I, se v Marshville objevila sada dřevěných mostů, která umožnila přístup ke zlatému klíči i zamčeným dveřím v rohu mapy. Po sebrání klíče se zamčené dveře otevřely. Marshville v této fázi hry můžete vidět na obrázku níže:
 
Marshville-unlocked
 
Dříve zmiňované zamčené dveře vedly do tzv. Jeskyně s fosíliema. Právě zde se hráči odemklo několik desítek sbírek fosílií, které následně mohl sesbírat a odemknout tak příslušné ryby v Lost Valley II. Proces získávání nových fosílií však nebyl vůbec jednoduchý. Základním principem jejich sbírání byl NPC Arthur, který se v této jeskyni nacházel a hráči každých několik dnů dodal novou fosílii. Tyto fosílie se však mohly opakovat a doba pro jejich "nalezení" mohla být delší než 10 dnů. Tento čas šel zkrátit zaplacením určitého množství fishmincí. Podobu Jeskyně s fosíliema můžete vidět na fotografii níže:
 
Fossil-Cave
 
 

Ryby v Marshville:

Ryba Návnada Období Čas Světový
rekord
Měna
Gurama velká

****
hmyz
rostlinná
Vždy Vždy 69 cm 35
Hadohlavec červený

***
ryba
nástraha
Vždy 12:00 - 17:00 129 cm 21
Hlavačka

**
ryba
hmyz
nástraha
Vždy Vždy 44 cm 15
Kapr lysec

***
těsto
hmyz
rostlinná
Vždy Vždy 151 cm 21
Kapr obecný

**
těsto
hmyz
rostlinná
Vždy Vždy 119 cm 6
Kostlín albín

*****
ryba
nástraha
Vždy 22:00 - 11:00 298 cm 656
Kostlín obrovský

*****
ryba
nástraha
maso
Vždy Vždy 299 cm 120
Ostnovec skvrnoocasý

**
ryba
hmyz
nástraha
Vždy Vždy 24 cm 15
Paokoun mramorovaný

***
ryba
hmyz
nástraha
Vždy Vždy 179 cm 48
Paokoun zlatavý

***
ryba
hmyz
nástraha
Vždy Vždy 75 cm 26
Paúhoř elektrický

*****
ryba
maso
Vždy Vždy 199 cm 120
Piraňa obecná

****
ryba
hmyz
rostlinná
maso
Vždy 14:00 - 22:00 39 cm 23
Piraňa rostlinožravá

**
hmyz
rostlinná
Vždy Vždy 99 cm 31
Pstruh obecný

*
těsto
ryba
hmyz
nástraha
Vždy Vždy 99 cm 1
Rypoun zobanovitý

****
hmyz Vždy Vždy 41 cm 42
Slunečnice velkoploutvá

*
těsto
hmyz
rostlinná
nástraha
Vždy Vždy 40 cm 1
Štika obecná

****
ryba
hmyz
nástraha
Vždy Vždy 139 cm 35
Úhoř novozélandský

****
ryba
hmyz
Vždy 23:00 - 4:00 119 cm 27
 

NPC v Marshville:

Steve
Záhadná postava, která měla důležitou roli při odemykání oblasti Lost Valley. Objevoval se až po dosažení levelu 125.
Shiny
Po konverzasi se Shiny se hráčům odemkla možnost na ulovení zářivých variant všech ryb. Zároveň se zpřístupnila koupě zářivých lektvarů v obchodě. Tyto zařívé ryby měly jinou texturu, než klasické rybí varianty, ale byly opravdu velmi vzácné.
Arthur
Arthur se nacházel v jeskyni s fosíliemi. Jednou za určitý počet dní hráčům oznámil, že jeho kamarád Gregory objevil novou fosílii. Sesbírání všech fosílií bylo nutné pro odemknutí ryb v oblasti Lost Valley II. Nalezené fosílie se bohužel mohly opakovat a pokud chtěli hráči urychlit čas čekání na fosílii, museli Arthurovi zaplatit patřičný počet fishmincí.
Gregory
Gregory se stejně jako Arthur nacházel v jeskyni s fosíliemi. Nebylo s ním možné mluvit, proto se jednalo pouze o kosmetické NPC. Gregory neustále kopal v zemi a hledal fosílie.